Aangepaste dienstverlening burgerzaken

De coronamaatregelen zijn aangescherpt en dat heeft ook impact op de dienstverlening van de dienst burgerzaken.
U kan er terecht voor:
- Essentiële dienstverlening zoals het verlies van een identiteitskaart, rijbewijs, vervallen identiteitskaart...
- Het aanvragen van een kids-ID kan enkel in het kader van een essentiële verplaatsing naar het buitenland.
Maak vooraf uw afspraak via https://afspraken.sint-martens-latem.be/. Indien u twijfelt of het product momenteel wordt aangeboden, kan u de dienst telefonisch bereiken op 09 282 17 60.
Wat kan u via het e-loket aanvragen?
- Attesten, uittreksels strafregister en akten burgerlijke stand.
- Aangifte adreswijziging.
- Registratie verklaring orgaandonatie.
Surf naar www.sint-martens-latem.be/attesten-en-aangiftes voor uw aanvraag en ontvang het attest rechtstreeks in uw mailbox!
Contacteer ons via e-mail voor alle vragen rond:
- Lopende procedures op de begraafplaatsen.
- Dossiers vreemdelingenzaken.
- Het reserveren van een huwelijksdatum.
- Het maken van een afspraak voor een erkenning voor geboorte.
- Het aanvragen van nieuwe pin- en pukcodes.
Dat kan via burgerzaken@sint-martens-latem.be.
Burgerzaken
Dorp 1
9830 Sint-Martens-Latem
België
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
13:30 - 16:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
09:00 - 11:45
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
Gesloten
alle openingsuren