Administratieve medewerkers (inschrijvingen afgesloten)

Ben je een administratieve duizendpoot, een vlotte communicator en krijg je energie van het helpen van mensen? Solliciteer dan vandaag nog!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste medewerkers voor de diensten burgerzaken, financiën, personeel, grondgebiedzaken en de bibliotheek. Op het sollicitatieformulier (zie onderaan bij 'Selectieprocedure') kan je je voorkeuren aanvinken. 

 

  • Medewerker burgerzaken: In deze functie combineer je administratief werk met een belangrijk deel loketwerk. Je ondersteunt het team burgerzaken bij de algemene taken van de dienst. Een klantvriendelijke houding, correcte en vlotte communicatie en zelfstandig werken zijn hierbij belangrijk.

 

  • Medewerker personeel en financiën: Je biedt administratieve ondersteuning aan de diensten personeel en financiën. Je springt vlot om met cijfers, maar je hebt ook affiniteit met personeelsadministratie. Je bent behulpzaam, flexibel en zelfstandig met gevoel voor verantwoordelijkheid en laat je zeker niet afschrikken door deadlines.

 

  • Medewerker grondgebiedzaken: Je ondersteunt het team grondgebiedzaken, waar je door een klantgerichte opvolging van de meldingen meewerkt aan een efficiënte dienstverlening voor onze inwoners. Een hulpvaardige en proactieve klantvriendelijke houding zijn hierbij belangrijk. Ook het verwerken en actueel houden van de GIS-data behoort tot je veelzijdig takenpakket.

 

  • Medewerker bibliotheek: Je houdt van boeken en media en bent sterk in communicatie en klantvriendelijkheid. Je maakt de gebruikers wegwijs in het aanbod en helpt met het opzoeken van informatie. Je staat in voor de opvolging van het interbibliothecair leenverkeer en voert administratieve taken uit. Heb je een bibliotheekopleiding gevolgd, dan is dat een grote meerwaarde.

 

Diplomavereisten

Diploma secundair onderwijs. Ervaring strekt tot voordeel.

 

Aanbod

Contractueel – aanleg werfreserve 2 jaar - voltijds of deeltijds

C1-C3: bruto maandsalaris: min. 1.965,88 euro (zonder anciënniteit) – max. 3.598,07 euro (27 jaar anciënniteit), maaltijdcheques, cadeau-, eco-, sport- en cultuurcheques, hospitalisatieverzekering, vergoeding woon-werkverkeer (openbaar vervoer of fiets).

 

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat, na een eventuele preselectie, uit een schriftelijke proef en een mondelinge proef.

Dien je kandidatuur uiterlijk 3 mei 2021 in via het sollicitatieformulier. Laad je motivatiebrief, cv, diploma en uittreksel van het strafregister op.

Voor vragen of een loonsimulatie kan je terecht bij Pascale Cnudde via 09 282 17 10 of pascale.cnudde@sint-martens-latem.be.

Gemeentehuis
Dorp 1
9830 Sint-Martens-Latem
België
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
13:30 - 16:00
Enkel dienst Burgerzaken - enkel op afspraak gezien de coronamaatregelen.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
Gesloten
Pinksterzaterdag
Gesloten
Warning 22 mei gesloten
Warning 24 mei gesloten